5-02-2014 - Prototype
Wars.
Waar we gisteren geeindigd zijn,
zijn we vandaag weer verder gegaan. En weer
zo'n klus waar je liever niet aan begint, en
het uitstelt, voor je uit schuift maar toch
moet gebeuren. Gelukkig stapte Erik binnen
en samen hebben we de o zo vervloekte
vulpijp rubber op zijn plek gekregen. Een
Kevlar achterscherm is toch wat dikker dan
metaal, maar wel veel lichter. En het rubber
is voor het dunne plaatwerk gemaakt. Passen
meten schuren en borstelen lukte het ons uit
eindelijk om het rubber (geen namaak van DG)
erin te krijgen. Nadat we de doorvoer
afgekit hebben en alles vast vast zit,
kunnen we dit afstrepen op ons to-do lijstje.
De tank is klaar en gereed om gevuld te
worden. Dat gaat zeer doen aan de tank met
deze huidige prijzen. Als het goed is gaat
er 37 liter en een beetje erin. We gaan het
afwachten.
Dan verder met een ander passen en meten
klusje. Een beugel creeren voor een
luchtfilter. We hebben bijna alle
luchtfilters gepast. 2cv, Dyane, Ami, Mehari,
Azam en wat andere soorten. Plan is om een
prototype te maken van diverse beugels en
restmateriaal om het luchtfilter zo te
positioneren dat het reservewiel past (op de
aangepaste steun) en dat alle kabels e.d.
ook nog functioneren. Het houd je van de
straat zullen we maar zeggen. Weer een
prototype. Bijna de hele auto is een
prototype aan het worden.
Ook maar een begin gemaakt met het interieur.
12v aansluitingen (4x) Radio ondermontage
van een Visa en wat electriciteit. Weer een
samenkomst van tal van items zodat we daarna
de bekleding kunnen monteren/lijmen en ook
de binnenbekleding. Dan gaat het opschieten.
Alleen die tunnel nog even. Eerst morgen weer
eens verder......Praat mee in de 2cvTravel groep op:
https://www.facebook.com/groups/2cvtravel/
To be continued.... |