Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 Pagina 4 Pagina 5 Pagina 6 Pagina 7 Pagina 8
 
 
 
     
 
18-10-2013 - Koets aanpassingen
Vanmorgen nog even met Louis kunnen sparren over alle aanpassingen in de werkplaats en als hij het verteld is alles zo simpel en zo makkelijk en ook zo logisch dat je het ook snapt. Totdat Louis na een bakkie koffie weer verder ging, naar het volgende adres ergens in Belgie. En weg was Louis. Wat zei hij ook alweer? hoe moest het ook alweer? waar moesten we ook alweer beginnen? oja, met een kop koffie.

Vol goede moed en cafeine een start gemaakt met de tunnel voor de aandrijving. Deze loopt van voor, door de voetenbak, naar achteren, door de achterbak. Eerst voor, dat vast lassen en dan achter. Dan behoud je de vorm het beste. Na heel wat rekenwerk, puzzelwerk en wat plaatwerk, de slijptol terhande genomen en een gat gemaakt in de net vast gelaste nieuwe voetenbak. au! Op de eerste tunnelplaat (serviceplaat en versteviging) M8 moeren gelast, die laten verzinken in de voetenbak, alles in lijn, alles uitgemeten ook maar gelijk de achter 'tube' uitgemeten.

Voor de oplettende kijkbuisvrienden, ja de aandrijving ligt ''op'' het chassis en niet in het chassis. Het chassis is een T2 (Type 2) Chassis die al voorbereid is aan de aanpassingen van 2017. Maar zover is het nog lang niet.

 
 

Quick Links:
Project 4x4

 
 
 
 

2 C V T R A V E L

         
 
  © Copyright 2014 - 2cvTravel. All Rights Reserved.

ADVERTEREN   Disclaimer  Contact