Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 Pagina 4 Pagina 5 Pagina 6 Pagina 7 Pagina 8
 
 
 
     
 
12-11-2013 - Koets & chassis deel 7
Het lijkt wel een full time job, van maandag tot en met vrijdag en soms de zaterdag klussen aan de eend. Alleen nu begint het echt saai te worden. Schuren, plamuren, schuren en schuren. Ergens in dit hele proces wat erg gaaf is, mag dat schuur werk van mij overgeslagen worden. Wat gaat daar veel tijd in zitten. Niet dat alles strak - strak moet worden als een super glimeend, integendeel, maar het moet wel een beetje netjes worden. Dus dan maar weer geschuurd en geplamuurd, en zelfs een deukje in de koets boog weg gewerkt. Moet niet gekker worden!
Toen alles eindelijk glad was en de rest onder het schuurstof zat, heb ik de blanke delen, of zoals dat tegenwoordig moet heten, de delen vrij van verf , behandeld met een laagje Brunox. Maar het werd zo'n her-en-der een klodder dat ik dan maar alles in de brunox heb gezet. Kan dat mooi uitharden en morgen met K-400 gladschuren en dan eindelijk in de grondlak of primer zetten. Begin er nu wel een beetje klaar mee te raken. Voor mijn gevoel schiet het niet op. En wat zal de koets er dan ineens anders uitzien. Als alles in de witte primer zit. Ben benieuwd.

Ook nog even tussen het stof door de nieuwe schokbrekers voor, gemonteerd en afgetipt. Dat zit vast vast. Het andere setje schokbrekers-Voor, liggen al klaar om achter gemonteerd te worden.

Nu weer op jacht naar onderdelen en ideeėn. Achterlichten? Dashboard? Tellers? Stoelen? nog genoeg uit te zoeken 's avonds achter de pc. Is het eigenlijk meer dan een full time job. Jammer dat ik er niet betaald voor wordt ; )

2cvTravel groep op: https://www.facebook.com/groups/2cvtravel/
To be continued....  

 
 

Quick Links:
Project 4x4

 
 
 
 

2 C V T R A V E L

         
 
  © Copyright 2014 - 2cvTravel. All Rights Reserved.

ADVERTEREN   Disclaimer  Contact