Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 Pagina 4 Pagina 5 Pagina 6 Pagina 7 Pagina 8
 
 
 
     
 
02-10-2013 - De koets aanpakken -  deel 1
Bericht gekregen dat het chassis de 17e ongeveer gaat komen. Maar eer dat we dat op kunnen bouwen, moet wel 'ff' de koets opgeknapt en aangepast worden. Wanneer je denkt dat een koets goed is, denk nog maar een keer. Precies maar dan ook precies alle punten die hard waren, althans dat dachten we, waren bij het loshalen, zo rot als een mispel. Voorruitframe, perfect, ideaal voor de barbour. Totdat we de voorraam eruit haalde. allemaal gaatjes en rot. Vervangen dus. 3e zijruitjes. Ook hard, we hebben geluk! Precies... totdat de raampjes eruit gingen en de linkerkant precies maar dan ook weer precies onder het rubber weg gerot was. Zelfs niet meer het opstaande randje. Die was volledig weg geroest. En zo zie je nog een paar puntjes, de voetenbak, de vloerplaten, de gordelsteunen achter, binnen scherm, dit daar daar zus zo...

met volle moed (kuch) begonnen en langzaam aan vordert het project 4x4. Inmiddels zit er een reparatie deel voetenbak in, 2 nieuwe AZAM bodemplaten met de welbekende bobbel erin als uitsparing voor de vering wat open veerpotten gaan worden, en links en rechts op de JBF methode 2 gordelsteunplaten. En last but not least, het 3e zijruitje aan de linkerkant. Maar daar kon nog wel eens een reparatie deel in komen.

op de planning: kofferbak omhoog halen, voorruit frame volledig en dan alles glad en mooi schuren en slijpen om de gehele auto spuit klaar te maken voor meneer de auto spuiter. nog genoeg te doen voordat het chassis er is.

 
 

Quick Links:
Project 4x4

 
 
 
 

2 C V T R A V E L

         
 
  © Copyright 2014 - 2cvTravel. All Rights Reserved.

ADVERTEREN   Disclaimer  Contact