20-11-2013 - Schuren en
Land Rovers
Een eend strak maken is
onbegonnen werk, maar de meeste deuken weg
werken niet. En strak maken voor spuiten is
ook geen overbodige luxe, ondanks dat je er
met je neus opzit, is strak, strak genoeg.
Maar wat een werk om dat resultaat te
krijgen. De deuren zijn veel werk. Zeker de
onderkanten, maar met dat rare goedje is het
dan toch goed gekomen. De gaten zijn weg en
vervangen voor vloeibaar staal. Afgewerkt
met wat spuitplamuur of filler en een laagje
primer. Zo ook maar begonnen met de motorkap.
Een paar nare deukjes en wat plamuur doet
wonderen. Zo lang-zamerhand wordt het wat en
is het meeste al klaar voor het echte werk.
De kleur !!! Welke dat wordt? zien jullie
binnenkort. Suggesties zijn altijd welkom :
)Tussen de bedrijven door nog een
uitstapje gemaakt, om-de-hoek naar de laro
Loods (www.laroloods.nl)
om een paar achterlichten te halen. Mooie
stevige gesealde lampen die niet misstaan op
een Eend. Ook de ronde mistlamp en achteruit
rijlamp misstaan niet. Nu kunnen we passen
en meten en kijken hoe we het gaan maken.
En een eerste begin gemaakt van de
serviceluiken in de bodem van de koets. Zo
kan je bij de achter versnellingsbak, de
remmen (Xantia) en de smeernippels.
2cvTravel groep op:
https://www.facebook.com/groups/2cvtravel/
To be continued....
|