11-11-2013 - Koets &
chassis deel 6
En toen was het weer maandag. Het
lijkt wel een fulltime job om een Barbour te
bouwen, maken en te bedenken. Je bent zoveel
tijd kwijt met die kleine klusjes die lang
duren en bijna niet zichtbaar zijn. Maar
vandaag toch weer wat rotwerk kunnen doen.
Schuren! Oude koplampen geschuurd en
geplamuurd en geschuurd en in de Filler
gezet om ze morgen weer verder te schuren.
Een fijne gedachte. Ook de 2e spuitbus met
AC136 gebruikt om de bumpers te voorzien van
een 2e laklaag in de hoop dat alles geraakt
is en goed bedekt is. De achterklep zoveel
mogelijk normaal geschuurd met de machine en
met de hand en de roestranden van het
scharnier met de borstel. Daarna in Brunox
gezet en mag nu drogen. Weer een fijn
vooruitzicht om dit morgen af te schuren.
Als het toelaat morgen ook de schokbrekers
verder monteren. Bij de post vanmorgen zat
ook een nieuw setje voor schokbrekers. Deze
voor schokbrekers komen voor EN achter.
Handig met het uitwisselen van schokbrekers
onderweg. Heb je maar 1 type nodig. Altijd
de korte schokbrekers voor Voor. Ook mijn
nieuwe stuur was al binnen. Alleen nog een
goeie naaf zien te vinden op internet voor
een QSP stuur.
De overige foto's zijn op verzoek gemaakt,
van de open-veering welke al gemonteerd
zaten.
2cvTravel groep op:
https://www.facebook.com/groups/2cvtravel/
To be continued....
|