|
|
Klein probleempje nog.
Hij schakelde beroerder dan beroerd. Op te lossen
door de koppeling ff af te stellen. Dit heb ik
gedaan op de eerste camping waar we fatsoenlijk
stonden, fatsoenlijk vanwege de dag ervoor omdat we
zeer, zeer brut waren weg gestuurd bij een gemeente
camping ergens in Frankrijk. Die nacht hebben we op
Defensiegrond heerlijk wild gekampeerd. Nadat de
koppeling weer in orde was reden we via de kleinste
wegen door Frankrijk. Wat een genot. Wel ff opletten
met het remmen natuurlijk, alleen voorremmen!
Ergens op de route begon de 07 ineens raar te doen.
Hij remde haast niet en ik begon stevig olie te
verliezen. het verbruik lag op 1 liter olie op 50
kilometer. Das best veel... niet fijn om zo naar
huis te rijden. Dus maken!!
Bij een Peugeot garage hebben we de Oliedruksensor
dicht laten lassen en het lek was gedicht.
Olieverbruik was nu nagenoeg nihil. En remmen? dat
kon de 07 ook weer. De laatste Camping aan de maas
in Frankrijk betekende ook gelijk de laatste
vakantie dag.. mijn accu had het ook al begeven maar
kon de pret van huis niet meer deren... De laatste
kilometers naar huis.. waren ... prettig doch
gestemd !!!
YES IK HEB HET GEHAALD !!!!
Hierbij wil ik iedereen bedanken die meegeholpen
heeft op welke manier dan ook, met de chassiswissel
van de -07- ONWIJS bedankt iedereen.
Mijn speciale dank gaat uit naar;
Het team van eendmeel.nl, Arnold, Remco, Wendy &
Jorieke Roelofs
Het Eendeei, Rudi en Patric
Citroen Club Rijnmond, Martijn van Well (dank voor
je boormachine)
Een fantastische engelsman met sleutel 46
Een geweldige Fransman met het demonteren van de
veerpotten
www.123Ignition.nl Albert en Collega's
2cv4&6 Club, Sasky Geert (Frunobulax)
Badmust en vele vele vele anderen................
Bedankt allemaal !!!!
Bekijk hier de rest van de
foto's van Vinadio Chassiswissel |
|
|